Інавацыйная дзейнасць
Інавацыйны праект «Укараненне педагагічнай сістэмы фарміравання прадпрымальніцкай кампетэнтнасці будучых педагогаў дашкольнай адукацыі ў каледжах» пераведзены з эксперыментальнага праекта ў інавацыйны праект у адпаведнасці з:
«Укараненне педагагічнай сістэмы фарміравання прадпрымальніцкай кампетэнтнасці будучых педагогаў дашкольнай адукацыі ў каледжах» пераведзены з эксперыментальнага праекта ў інавацыйны праект у адпаведнасці з:;
загадам УА РІПА ад 30.07.2018 № 01-12/154 “Аб эксперыментальнай і інавацыйнай дзейнасці ў 2018/2019 вучэбным годзе ”.
Тэрміны правядзення інавацыйнай дзейнасці: 2018 – 2021 гады.
Кіраўнік: Агеева Наталія Вацлаваўна, метадыст цэнтра навукова-метадычнага забеспячэння прафесійнанай адукацыі УА РІПА, магістр педагагічных навук.
Мэта праекта: укараненне педагагічнай сістэмы фарміравання прадпрымальніцкай кампетэнтнасці будучых педагогаў дашкольнай адукацыі ў каледжах.
Задачы праекта:
1. Укараніць у адукацыйны працэс эксперыментальна апрабаваную педагагічную сістэму фарміравання прадпрымальніцкай кампетэнтнасці будучых педагогаў дашкольнай адукацыі ў каледжах.
2. Рэалізаваць мерапрыемствы, накіраваныя на фарміраванне прадпрымальніцкай кампетэнтнасці будучых педагогаў дашкольнай адукацыі ў каледжах.
3. Вывучыць узровень сфарміраванасці прадпрымальніцкай кампетэнтнасці будучых педагогаў дашкольнай адукацыі ў каледжах у працэсе іх падрыхтоўкі па спецыяльнасці «Дашкольная адукацыя».
4. Удасканальваць распрацаванае вучэбна-метадычнае забеспячэнне, што забяспечвае эфектыўнае фарміраванне прадпрымальніцкай кампетэнтнасці будучых педагогаў дашкольнай адукацыі, у працэсе ўкаранення ў адукацыйны працэс каледжаў пры падрыхтоўцы педагогаў дашкольнай адукацыі.
5. Распрацаваць метадычныя рэкамендацыи па ўкараненні педагагічнай сістэмы фарміравання прадпрымальніцкай кампетэнтнасці будучых педагогаў дашкольнай адукацыі ў каледжах.
Меркаваны вынік:укараненне педагагічнай сістэмы фарміравання прадпрымальніцкай кампетэнтнасці будучых педагогаў дашкольнай адукацыі ў каледжах дазволіць:
- забяспечыць інавацыйны характар развіцця сістэмы дашкольнай адукацыі;
- забяспечыць доступ навучэнцаў устаноў сярэдняй спецыяльнай адукацыі да засваення перадавых ведаў, атрымання практычных навыкаў у галіне прадпрымальніцтва;
- уцягнуць будучых выхавацеляў дашкольнай адукацыі ў дзейнасць, здольную сфарміраваць набор якасцяў, уменняў, здольнасцей, што дазваляюць ім знаходзіць і выкарыстоўваць лепшае спалучэнне рэсурсаў для разумных паслядоўных рашэнняў, стварэння і прымянення новаўвядзенняў, выкарыстання дапушчальнай, апраўданай рызыкі пры ажыццяўленні эфектыўнай педагагічнай дзейнасці як у дзяржаўнай, так і прыватнай установе дашкольнай адукацыі, пры аказанні платных адукацыйных паслуг як у межах установы дашкольнай адукацыі, так і ў камерцыйным сектары сферы дашкольнай адукацыі;
- арганізаваць уласны бізнес у сферы дашкольнай адукацыі.
Удзельнікі творчай групы праекта:
Зялік Галіна Сяргееўна -дырэктар каледжа;
Зянько Марына Іосіфаўна - намеснік дырэктара па вучэбнай рабоце;
Грушэўская Яніна Чаславаўна - намеснік дырэктара па вытворчай практыцы;
Клімчук Марына Сцяпанаўна - метадыст;
Марцішэўская Марына Арсеньеўна - загадчык аддзялення дашкольнай адукацыі;
Епіхіна Ірына Васільеўна - педагог-псіхолаг;
Асіпенка Ірына Рыгораўна - выкладчык дысцыплін прафесійнага кампанента;
Сухініна Наталля Міхайлаўна - выкладчык дысцыплін прафесійнага кампанента;
Кулак Наталья Іванаўна - выкладчык дысцыплін прафесійнага кампанента;
Казак Святлана Станіславаўна - выкладчык дысцыплін прафесійнага кампанента;
Малчанава Іна Уладзіміраўна - выкладчык дысцыплін прафесійнага кампанента;
Пастушок Алена Уладзіміраўна - выкладчык дысцыплін прафесійнага кампанента;
Бакач Святлана Чаславаўна - выкладчык дысцыплін прафесійнага кампанента.
Нарматыўная прававая база
Нацыянальная стратэгія ўстойлівага сацыяльна-эканамічнага развіцця Рэспублікі Беларусь на перыяд да 2030 года (НСУР-2030).
Праект Канцэпцыі Праграмы сацыяльна-эканамічнага развіцця Рэспублікі Беларусь на 2016-2020 гады.
Канцэпцыя Дзяржаўнай праграмы інавацыйнага развіцця Рэспублікі Беларусь на 2016–2020 гады (Падпраграма 1 «Развіццё сістэмы дашкольнай адукацыі»).
Пастанова Міністэрства працы і сацыяльнай абароны Рэспублікі Беларусь, Міністэрства эканомікі Рэспублікі Беларусь, Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь ад 31 сакавіка 2014 г. N 15/27/23 «Аб зацвярджэнні канцэпцыі развіцця прафесіянальнай арыентацыі моладзі ў Рэспубліцы Беларусь».
Дзяржаўная праграмы «Адукацыя і моладзевая політыка» на 2016 – 2020 гады, зацверджаная пастановай Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь 28.03.2016 № 250.
Кодэкс аб адукацыі Рэспублікі Беларусь (Раздзел VII Дашкольная адукацыя, Главы 18-21).
Канцэпцыя развіцця педагагічнай адукацыі на 2015 – 2020 гг.
Інструктына-метадычнае пісьмо Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь да 2018/2019 вучэбнага года. Установы дашкольнай адукацыі.
Пісьмо да пачатку 2018/2019 вучэбнага года (зацверджанае Міністэрствам адукацыі Рэспублікі Беларусь 13.06.2018).
Аб адкрыцці прыватных устаноў дашкольнай адукацыі (http://edu.gov.by).
Інструкцыя аб парадку ажыццяўлення эксперыментальнай і інавацыйнай дзейнасці ў сферы адукацыі, зацверджаная Пастановай Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь ад 01.09. 2011 і інш.
Метадычныя рэкамендацыі
Организация деятельности ресурсных центров учреждений образования: метод. рекомендации / О.Н. Синельникова [и др.] ; под общ. ред. Э.М. Калицкого. – Минск : РИПО, 2013.
Организация экспериментальной и инновационной деятельности в учреждениях профессионально-технического и среднего специального образования: метод. Рекомендации / М.В. Бондарь, Л.Д. Печеня ; под общ. ред. Э.М. Калицкого. – Минск : РИПО, 2018.
Подготовка и оформление авторского оригинала : рекомендации ; ответственный Е.Е Соколова. – Минск: РИПО, 2012.
|
ДО 85-ЛЕТИЯ КОЛЛЕДЖА:
Поиск по сайту
Последние новости
ТОП-10
|