Сацыяльна-педагагічная і псіхалагічная служба
| БЕРНАТ АЛЕНА СТАНІСЛАВАЎНА, педагог сацыяльны
выкладчык псіхолага-педагагічных дысцыплін, кабінет 16 (музычны корпус) |
Педагог сацыяльны ажыццяўляе комплекс мерапрыемстваў па сацыяльнай абароне, выхаванні і развіцці навучэнцаў каледжа ў сферы бліжэйшага асяроддзя: вучэбным калектыве, сям’і, па месцы жыхарства, у моладзевых аб’яднаннях. Забяспечвае сацыяльна-педагагічную падтрымку і дапамогу педагогам пры арганізацыі ўзаемадзеяння з навучэнцамі і іх бацькамі. Значнае месца ў практыцы работы педагога сацыяльнага займае сацыяльнае пасярэдніцтва — садзейнічанне вырашэнню ўзнікшых праблем у сістэме сацыяльных узаемадзеянняў у якасці прадстаўніка навучэнцаў.
Педагог сацыяльны дапамагае навучэнцам арыентавацца ў навакольным свеце, аказвае садзейнічанне таму, каб кожны з іх пры неабходнасці перагледзеў свае жыццёвыя каштоўнасці, паверыў у сябе, быў здольны прыняць і засвоіць пазітыўныя нормы арганізацыі сваёй жыццядзейнасці.
Да педагога сацыяльнага могуць звярнуцца за дапамогай навучэнцы, педагогі, бацькі ў цяжкія хвіліны свайго жыцця, атрымаць падтрымку словам і справай.
Дзейнасць педагога сацыяльнага арганізуецца з улікам патрабаванняў сучаснасці, асаблівасцей установы адукацыі, кантынгенту навучэнцаў, сацыяльнага статусу іх сем’яў і ўзроўню культуры, запытанняў педагогаў, бацькоў, навучэнцаў.
Асноўнымі напрамкамі дзейнасці педагога сацыяльнага з’яўляюцца:
1. Дыягностыка(даследаванне, вывучэнне) умоў жыцця і сацыялізацыі навучэнцаў каледжа ў сям’і, установе адукацыі, па месцы жыхарства.
2. Прафілактыка і асвета, якія маюць на ўвазе як правядзенне мерапрыемстваў па ліквідацыі і папераджэнні прычын, умоў і фактараў, што выклікаюць тыя ці іншыя адхіленні ў паводзінах навучэнцаў каледжа, фарміраванне ўстановак на здаровы лад жыцця, аказанне дапамогі ў розных відах сацыяльна-значнай дзейнасці, арганізацыю вольнага часу навучэнцаў, так і асвету бацькоў, педагогаў па іх запытанні, выніках дыягностыкі.
3. Метадычная работа:
- вывучэнне і абагульненне вопыту сацыяльна-педагагічнай работы;
- распрацоўка метадычных матэрыялаў па пытаннях развіцця, выхавання, навучання, сацыялізацыі навучэнцаў, праблемах сям’і, абароны дзяцінства;
- назапашванне метадычных матэрыялаў;
- удзел у педагагічных саветах, нарадах, метадычных аб’яднаннях;
- удзел у арганізацыі і правядзенні семінараў-практыкумаў, канферэнцый і да т.п.
4. Ахова правоў і законных інтарэсаў непаўналетніх:
- абарона правоў дзяцей-сірот, дзяцей, пакінутых без апякунства бацькоў, а таксама паўналетніх навучэнцаў з іх ліку;
- аказанне дапамогі непаўналетнім, што знаходзяцца ў сацыяльна-небяспечным стане, навучэнцам-інвалідам, пацярпелым пры аварыі на ЧАЭС, навучэнцам з няпоўных, мнагадзетных, малазабяспечаных сямей;
- прадстаўленне інтарэсаў непаўналетніх навучэнцаў пры ўзаемадзеянні з органамі аховы правапарадаку, у судзе.
Для паўнавартаснай арганізацыі сваёй дзейнасці педагог сацыяльны ўзаемадзейнічае з інспекцыямі і камісіямі па справах непаўналетніх; органамі апекі і папячыцельства; праваахоўнымі і праваабарончымі органамі; сацыяльна-педагагічнымі цэнтрамі і іншымі сацыяльнымі інстытутамі пры необходнасці.
Акрамя таго, педагог сацыяльны:
• штогод на аснове вывучэння соцыума ўстановы адукацыі складае сацыяльна-педагагічную характарыстыку;
• ажыццяўляе комплекс мерапрыемстваў па рэалізацыі Дэкрэта Прэзідента Рэспублікі Беларусь ад 24 лістапада 2006 г. №18 «Аб дадатковых мерах па дзяржаўнай абароне дзяцей у небяспечных сем’ях»;
• вядзе улік розных катэгорый навучэнцаў, сямей;
• праводзіць сацыяльна-педагагічнае кансультаванне па запытанні;
• пры дапамозе дыягностыкі выяўляе праблемнае поле навучэнцаў, бацькоў, педагогаў;
• праводзіць работу з навучэнцамі ў вучэбным калектыве, інтэрнаце;
• садзейнічае стварэнню педагагічна арыентаванага наваколля;
• забяспечвае сацыяльна-педагагічную падтрымку сям’і ў развіцці асобы навучэнца;
• прымае ўдзел у арганізацыі сацыяльна значнай дзейнасці навучэнцаў, садзейнічае развіццю моладзевых ініцыятыў, творчага патэнцыялу, самадзейнасці навучэнцаў;
• вядзе неабходную ўлікова-справаздачную дакументацыю.
У аснову дзейнасці педагога сацыяльнага пакладзены міжнародныя нарматыўныя дакументы, а таксама нарматыўна – прававыя дакументы Рэспублікі Беларусь, Міністэрства адукацыі.
Графік работы педагога сацыяльнага
Дні тыдня | Рабочы час | Абедзенны перапынак | Работа ў інтэрнаце | Час кансультавання |
Панядзелак | 9.00 – 14.00 14.30 – 18.00 | 14.00 – 14.30 | 19.30 – 21.45 | 15.30 – 17.30
|
Аўторак | 9.00 – 14.00 14.30 – 18.00 | 14.00 – 14.30 | | 12.00 – 14.00 |
Серада | 9.00 – 14.00 14.30 – 18.00 | 14.00 – 14.30 | 19.30 – 21.45 | 15.30 – 17.30
|
Чацвер | 9.00 – 14.00 14.30 – 18.00 | 14.00 – 14.30 | | 12.00 – 14.00 |
Пятніца | 9.00 – 14.00 14.30 – 17.30 | 14.00 – 14.30 | | 15.30 – 17.30 |
| ЕПІХІНА ІРЫНА ВАСІЛЬЕЎНА, педагог-псіхолаг,
выкладчык псіхолага-педагагічных дысцыплін, кабінет 2 (музычны корпус) |
Графік работы педагога-псіхолага
Дні тыдня | Рабочы час | Абедзенны перапынак | Работа ў інтэрнаце | Час кансультавання |
Панядзелак | 8.00 – 15.30 18.00 – 20.00 | 12.00 – 12.30 | 18.00 – 20.00 | 10.50 – 12.10
17.50. – 18.30
|
Аўторак | 8.00 – 16.30 | 12.00 – 12.30 | | 13.00 – 14.30 |
Серада | 8.00 – 15.30 18.00 – 20.00 | 12.00 – 12.30 | 18.00 – 20.00 | 12.30 – 13.40
17.50 – 18.30
|
Чацвер | 8.00 – 16.30 | 12.00 – 12.30 | | |
Пятніца | 8.00 – 16.00 | 12.00 – 12.30 | | 13.30 – 15.00 |
Субота | 8.00 – 15.00 18.00. – 20.00 | 11.20 – 11.50 | 18.00 – 20.00 | 18.30 – 19.30 |
|
ДО 85-ЛЕТИЯ КОЛЛЕДЖА:
Поиск по сайту
Последние новости
ТОП-10
|